نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ابتدایی مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
  • آموزش عالی ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
  • آموزش مجازی ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]

ا

  • ارزشیابی‌ تکوینی تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • ارزیابی ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
  • ارزیابی برنامه درسی ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
  • الگوی ساختاری رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
  • انشانویسی مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

ب

  • برنامه درسی بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]

پ

  • پدیدارشناسی کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
  • پذیرش دانشجو واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]

ت

  • تاب آوری بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
  • تاب‌آوری آموزشی تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • تربیت معلم تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
  • تربیت معلم واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]
  • تعلق پذیری تحصیل تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • تعهد به تغییر رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
  • تکنولوژی آموزشی ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
  • توانمندسازی رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]

ج

  • جهت گیری هدف نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
  • جو روانشناختی محیط کار نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]

چ

  • چرخه احساسی رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
  • چرخه جسمی رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
  • چرخه فکری رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]

خ

  • خوش‌بینی شغلی معلمان نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]

د

  • دانش آموزان نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
  • دانشجو معلمان بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
  • درس‌پژوهی کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
  • دوره ابتدایی بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]

ر

  • رشد تخصص تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
  • روش تدریس بدیعه پردازی مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
  • روش تدریس سنتی مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

ز

  • زیست آهنگ رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]

س

  • ساختار توانمند مدارس نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]
  • سامانه‌های الکترونیکی ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]

ع

  • علوم تجربی کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
  • عملکرد آموزشی معلم بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]

ک

  • کیفیت تدریس رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]

م

  • مدارس ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
  • مدل یادگیری در حوزه (MDL) تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
  • مسئولیت‌پذیری بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
  • معنویت در کار بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]

و

  • واژگان کلیدی: بازخوردهای اصلاحی تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • واکاوی واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]

ه

  • هوش عاطفی نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]