آ
-
آموزش ابتدایی
مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
-
آموزش عالی
ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
-
آموزش مجازی
ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
ا
-
ارزشیابی تکوینی
تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابیهای تکوینی بر میزان تابآوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
-
ارزیابی
ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
-
ارزیابی برنامه درسی
ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
-
الگوی ساختاری
رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
-
انشانویسی
مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
ب
-
برنامه درسی
بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
پ
-
پدیدارشناسی
کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
-
پذیرش دانشجو
واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]
ت
-
تاب آوری
بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
-
تابآوری آموزشی
تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابیهای تکوینی بر میزان تابآوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
-
تربیت معلم
تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
-
تربیت معلم
واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]
-
تعلق پذیری تحصیل
تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابیهای تکوینی بر میزان تابآوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
-
تعهد به تغییر
رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
-
تکنولوژی آموزشی
ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
-
توانمندسازی
رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
ج
-
جهت گیری هدف
نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
-
جو روانشناختی محیط کار
نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوشبینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]
چ
-
چرخه احساسی
رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
-
چرخه جسمی
رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
-
چرخه فکری
رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
خ
-
خوشبینی شغلی معلمان
نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوشبینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]
د
-
دانش آموزان
نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
-
دانشجو معلمان
بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
-
درسپژوهی
کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
-
دوره ابتدایی
بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیتپذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
ر
-
رشد تخصص
تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
-
روش تدریس بدیعه پردازی
مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
-
روش تدریس سنتی
مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
ز
-
زیست آهنگ
رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
س
-
ساختار توانمند مدارس
نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوشبینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]
-
سامانههای الکترونیکی
ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
ع
-
علوم تجربی
کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
-
عملکرد آموزشی معلم
بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیتپذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
-
عملکرد تحصیلی
نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
ک
-
کیفیت تدریس
رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
م
-
مدارس
ارزیابی بعد آموزشی سامانههای الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
-
مدل یادگیری در حوزه (MDL)
تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]
-
مسئولیتپذیری
بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیتپذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
-
معنویت در کار
بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیتپذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
و
-
واژگان کلیدی: بازخوردهای اصلاحی
تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابیهای تکوینی بر میزان تابآوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانشآموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
-
واکاوی
واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]
ه
-
هوش عاطفی
نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد